Zodpovedá váš vek vášmu výzoru? Udržujte ho pod kontrolou pomocou Nu Skin® a ageLOC®. ageLOC® technológia, ktorú vyvinula spoločnosť Nu Skin® v spolupráci s poprednými vedcami, je revolučným prístupom, ktorý mení to, ako na svoj vek vyzeráme. Tento jedinečný a vlastný prístup k vede o starnutí sa zakladá na objavení super označovateľov viažucich sa na starnutie alebo – ako ich nazýva spoločnosť Nu Skin® – „arSuperMarkerov“. Exkluzívna ageLOC® technológia spoločnosti Nu Skin® sa zameriava na tieto arSuperMarkery, ktoré sú základnými zdrojmi starnutia a ovplyvňujú to, ako starneme. Pomocou ageLOC® technológie bola spoločnosť Nu Skin® schopná identifikovať urcité gény, ktoré môžu ovplyvnovať to, ako počas starnutia vyzeráme. Tieto funkčné skupiny génov sú kľúčovými arSuperMarkers. Veda ageLOC® vyrovnáva tieto arSuperMarkers s ich mladistvými vzormi aktivity a túto vedu zavádza do vývoja výrobkov spoločnosti Nu Skin®.
Do roku 2030 sa očakáva, že počet ľudí na svete, ktorí budú mať viac než 60 rokov, dosiahne 1 miliardu. Do roku 2015 sa v Spojených štátoch očakáva 76% nárast v oblasti anti-ageing, 73% v Európe, 72% v Japonsku a 82% v ázijsko-pacifickej oblasti.Nárast starnúcich spotrebiteľov na najrozvinutejších trhoch predstavuje pozoruhodné marketingové príležitosti pre tých, ktorí pôsobia v odvetví anti-ageing. Požiadavky na produkty, ktoré pomôžu znížit alebo dokonca obrátiť proces starnutia sú vysoké. Neočakáva sa len to, že potenciál rastu anti-ageing trhu raketovo vyštartuje, ale tento trh bude ešte dlho existovať.Stavajúc na tomto anti-ageing megatrende, prináša spoločnosť Nu Skin® ageLOC®. ageLOC® je silným základom pre distribútorov spoločnosti Nu Skin®, ktorí aj naďalej získavajú výhody z významných sociálnych a ekonomických megatrendov, vrátane narastajúcej starnúcej populácie. Okrem toho, ekonomické prostredie praje úspechu modelu priameho predaja spoločnosti Nu Skin®, keďže spoločnosť Nu Skin® ponúka atraktívnu možnost tým, ktorí si potrebujú doplniť alebo nahradiť svoj príjem v dnešnej neľútostnej ekonomickej situácii.„Spoločnosť Nu Skin® naďalej zostáva relevantnou spoločnosťou prostredníctvom marketingovo inovatívnych a vedecky schválených produktov, a tiež vyplácaním najvyššieho percenta z obratu v distribútorských províziách zo všetkých spoločností priameho predaja kótovaných na Newyorskej burze cenných papierov,“ povedal Ashok Pahwa, výkonný marketingový predstaviteľ spoločnosti Nu Skin®. "To je zvlášť zmysluplné, ak berieme do úvahy skutočnosť, že rok 2008 bol rokom s najvyšším obratom spoločnosti Nu Skin® počas jej 25-ročnej histórie s tržbami vo výške 1,25 miliárd USD.